Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu SV650X

Model Promocja Cena PLN
SV650XA 27 990 zł 29 990 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli. Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji na temat prezentowanych w cenniku motocykli.

Wszystkie drogi są Twoje

Jeśli chcesz wyruszyć w trasę na sportowym motocyklu w stylu café racera, nie musisz się już dłużej rozglądać. Oto Suzuki SV650X. Dzięki płynnej pracy silnika V-Twin zamontowanego w wąskiej i lekkiej ramie kratownicowej, SV650X łączy w sobie moc i zwinność z klasycznym wyglądem. Niezależnie od tego, czy chodzi o miejski ruch uliczny, czy drogi poza miastami, ta maszyna zapewnia radość i przyjemność jazdy. Nie ważne gdzie zaparkujesz, retro wygląd modelu SV650X przyciąga uwagę dzięki stylowym, wąskim reflektorom z obramowaniem, karbowanemu siodłu i oksydowanym podnóżkom. A na Twoim ulubionym fragmencie krętej trasy, płynna moc i zwinność maszyny Suzuki silnikiem V-Twin sprawiają, że SV650X daje tyle wrażeń z jazdy.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

Lekki, dynamiczny i zwrotny

Widok od góry - SV650X

Zastosowane technologie

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin
Średnica cylindra × skok tłoka 81,0 mm × 62,6 mm
Pojemność skokowa 645 cm3
Moc maksymalna56 kW (76 KM) / 8500 obr./ min
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 760 mm
Wysokość całkowita 1090 mm
Rozstaw osi 1445 mm
Prześwit 135 mm
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa własna 198 kg
Stopień sprężania 11,2 : 1
Układ paliwowy Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny
System smarowania Mokra miska olejowa
Przekładnia 6-biegowa o zazębieniu stałym
Przełożenie wstępne 2,088 (71 / 34)
Przełożenie główne 3,066 (46 / 15)
Zawieszenie - Przód Teleskopowe, sprężyny walcowe, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe, sprężyna walcowa, amortyzator olejowy, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Odchylenie / wyprzedzenie 25.0° / 104 mm (4.1 in)
Hamulce - Przód Tarczowy podwójny
Hamulce - Tył Tarczowy
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Opony - Tył 160/60ZR17M/C (69W), bezdętkowe
Układ zapłonowy Elektroniczny zapłon (tranzystorowy)
Zbiornik paliwa 13,8 l
Ilość oleju (całkowita) 3,1 l

Zamów ofertę !

Przepraszamy, obecenie brak motocykli testowych.