SERIA HIGH PERFORMANCE

SERIA ZE STEROWANIEM MECHANICZNYM

DF100B

DF100B

Biorąc najlżejszy silnik i wyposażając go w największe przełożenie w klasie, otrzymano DF100B. Jednostkę oferującą najwyższym momentem obrotowym w kategorii do 100 KM. (L: 157 kg, to najniższa masa w klasie; 2.59:1, to największe przełożenie w klasie.)

DF100B
już od 44 990 zł
Zobacz pełny cennik
Picture of boat using DF100B/DF90A/DF80A/DF70A Picture of boat using DF100B/DF90A/DF80A/DF70A

Niesamowicie lekki, najlżejszy w swojej klasie

L:157kg, najlżejszy model w klasie silników do XXkW (100 KM). (Według wyników wewnętrznych badań rynku przeprowadzonych przez SUZUKI)

Picture of Overwhelmingly Light, Lightest in Class

Kompaktowy

  • Pod pokrywą silnika DF90A mieści się aż 100 koni mechanicznych
  • Wykorzystanie odsuniętego wała napędowego umożliwia osiągnięcie mniejszych rozmiarów silnika

Największa redukcja przełożenia

2.59:1, najlepsza redukcja przełożenia w klasie silników XXkw (100KM). (Według wyników wewnętrznych badań rynku przeprowadzonych przez SUZUKI)

Pełne wyposażenie

Diagram of Full Equipment

Stylowa forma

  • Trójwymiarowe chromowane logo S
  • Jedyny silnik dostępny w kolorze białym w klasie silników XXkW (100KM)
Picture of Stylish Form

Odsunięty wał napędowy

OPIS

Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.

ZALETY

  • Mniejsze wibracje
  • Bardziej zwarta konstrukcja
  • Lepsza sterowność
Diagram of Offset Driveshaft

2-stopniowa redukcja przełożenia

OPIS

Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.

ZALETY

  • Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej
  • Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu
  • Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction

Lean Burn

OPIS

Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.

ZALETY

  • Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej
  • Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji

Suzuki Easy Start System

Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.

Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem

OPIS

Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.

ZALETY

  • Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu
  • Bezobsługowość
Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN

Układ wykrywania wody w paliwie

OPIS

Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.

ZALETY

  • Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.

Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt

OPIS

Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.

ZALETY

  • Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika

Powłoka antykorozyjna Suzuki

Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

Układ Troll Mode

OPIS

Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.

ZALETY

  • Łódź może poruszać się ze stałą prędkością bez konieczności obsługi przepustnicy
Picture of SUZUKI TROLL MODE SYSTEM (OPTIONAL EQUIPMENT)

Zoptymalizowana kontrukcja przekładni i wysoko wydajna śruba

OPIS

Obudowa dolnej przekładni we wszystkich naszych silnikach zaburtowych została zoptymalizowana pod kątem hydrodynamiki. Jej smukły kształt pozwala na zminimalizowanie oporu, który powstaje podczas przecinania fal przez jednostkę, aż o 36% w porównaniu z tradycyjną konstrukcją, co sprzyja lepszemu przyspieszeniu i pozwala rozwijać większe prędkości. Dzięki potężnemu momentowi obrotowemu generowanemu dzięki dwustopniowej redukcji przełożenia, silnik może współpracować ze śrubami o dużej średnicy. Suzuki opracowało także nową, wysoko wydajną śrubę, która jest w stanie wykorzystać uzyskany moment obrotowy w celu zapewnienia lepszego przyspieszenia i większej prędkości.

Picture of STREAMLINED GEAR CASE AND HIGHLY EFFICIENT PROPELLER

Króciec przepłukiwania silnika

Aby chronić silniki od uszkodzeń wynikających z osadzania się piasku, soli i zanieczyszczeń w układzie chłodzenia, w miejscu, do którego jest łatwy dostęp, zamontowano króciec, dzięki któremu przepłukiwanie układu chłodzenia jest łatwe i wygodne.

Picture of Engine Flush Port
MODELDF100B
Zalecana wysokość pawęży mmL: 508 X: 635
Układ rozruchowyElektryczny
Masa silnika kg*1L: 157 X: 161
Rodzaj silnikaDOHC, 16 zaworów
Układ zasilaniaElektryczny, sekwencyjny, wtrysk wielopuntktowy
Liczba cylindrów4
Pojemność skokowa cm31,502
Średnica x skok tłoka mm75 x 85
Moc maks. kW (KM)73.6 (100)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min5,700-6,300
SterowanieZdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej4.0 litra
Zbiornik paliwa 25 litrów (Opcjonalnie)
Układ zapłonowyElektroniczny
Alternator12V 27A
Mocowanie silnikaZawias
Sposób trymowania i odchylaniasterowane elektrycznie
Przełożenie2.59:1
Schemat zmiany biegówF-N-R
Wylot spalinPrzez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok)13”-23”
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego

Cennik

Model Śruba Masa Manetka Elektryczna wiązka podłączeniowa 6,5m Zegary Keyless Start System Technologia Lean Burn Kolor obudowy Cena brutto
DF100BTL Aluminiowa 157kg Obrotomierz + zegar trymu Czarny 44 990 zł
DF100BTX Aluminiowa 161kg Obrotomierz + zegar trymu Czarny 44 990 zł
DF100BTL Aluminiowa 157kg Obrotomierz + zegar trymu Biały* 45 990 zł
DF100BTX Aluminiowa 161kg Obrotomierz + zegar trymu Biały* 45 990 zł
*Silnik dostępny na zamówienie